24 maja 2015

Teczowa roza



Zakochalam sie w tym obrazie. Widzialam go na kilku blogach i pozazdroscilam.... Wydrukowalam schemat, calkiem przyjemny, tylko 8 stron, ale niektore takie niepelne.
Rozmiar 220 * 170 xxx

suma xxx do wyszycia to 49.400

Nie duzo, nie malo.

Co do nici w legendzie niestety nie mam mozliwosci na wyszywanie DMC... Wyszywam Lust DMC i szykuje sie do nowego obrazka , a biorac pod uwage sam haft, stwierdzilam, ze ta kolorowanka wyjdzie tez fajnie w nitkach Profilo. Ich mam cala palete i przyda sie taki haft, zjadacz muliny :)

Musze napisac, ze wyszywanie idzie baaardzo szybko, schemat nie jest skomplikowany, glownie bloki kolorowe, nie musze nad nim bardzo koncentrowac sie.
Uwielbiam czasem takie proste schematy, odrywaja od problemow, pozbywam sie mysli z glowy. A same kolory dzialaja jak najlepszy antydepresant.


Nie nudzi mi sie wyszywanie blokow kolorow, z uwagi na to, ze zmieniam nici ... Zielenie,  seledynowe odcienie, czerwienie, niebieskosci, jeszcze tylko brakuje mi zoltych w dloni...

Postep zachwycil mnie sama, gdybym ja miala takie tempo w innych haftach, to dawno bym wszystko pokonczyla....





Na dzis okolo 4000 xxx...


Ps. A gdyby tak zorganizowac grupe na fb, gdzie zebralyby sie wszystkie haftujace teczowa roze? Nie w formie salu, ale w jednym miejscu, aby latwo bylo sledzic kolorowe postepy?


11 komentarzy:

  1. Piekna ta roza i mimo ze jest na tylu blogach to sie wogole nie nudzi bo wszystkie zaczynacie od innego konca :). I tempo zawrotne jak na razie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przepraszam, że się czepiam (to takie moje małe smacznie ;-P), suma Krzyżaków nie zgadza mi się z rozmiarami obrazka. Życzę powodzenia, z niecierpliwością czekam na efekt końkońcowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczone pelnymi setkami i jakies brzegowe 50 i 20 daly mi sume 4500 :) Ale musze zaaktualizowac zdjecie :) Nie licze napoczetych setek.....

      Usuń
  3. ja tez zaczelam od tego rogu :) wychodzi super :) ale na fb sie nie pisze bo nie mam i miec nie bede ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Źle policzyłaś ;) Rozmiary są trochę inne, nie wszędzie są pełne dziesiątki - tylko na dole, a nawet mnożąc to, co podałaś, to daje 37400 ;)
    Tak naprawdę jest 165 * 220, co daje 36300 ;) Prostuję, bo u mnie też liczę, ile zrobione, a ile do zrobienia jeszcze jest.
    Co do grupy - pewnie :) Założyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje!!! Dopiero teraz mi utknelo :) to, co mi umknelo!! Gora sie zgadza bo jakby nie patrzec jest zawsze 220, ale dol krotszy :) Sprostuje !! Zalozyc grupe!!! Jestem zafascynowana iloscia wyszytej rozy i jak ona wyglada w zaleznosci od rozpocztego kierunku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i grupa jest :)
    https://www.facebook.com/groups/560402240766702/?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  7. A skąd mozna wziac ten wzór schemat? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń