21 czerwca 2015

Zmasowany atak od artystki czy trolla?


http://www.slodkabazylia.blogspot.it/

Urszula Ryszkiewicz Haftowanie

Spokojna niedziela, poranna kawa i przeglad kilku stron w internecie.... Znajoma grupa o krzyzykach mietoszonych w rekach. Bardzo lubie bywanie ne tej stronie, z uwagi na to, ze mam mozliwosc podejrzenia wielu roznorodnych prac. Chcialabym podkreslic slowo: ROZNORODNYCH.... Wykonanych na roznej gestosci kanwie, lnie. Prace widokowe, kwiatowe, duze, male, metryczki i nimue. Sama szukam inspiracji, czegos sie ucze, czegos szukam. Polaczenia kolorow, wzoru, czegos, co zapadnie w pamiec, aby wskoczylo na pamieciowa "wish list".

Przy kazdej pokazanej pracy pojawiaja sie komentarze. Z reguly pozytywne. Pasuje jakby niepisana zasady, aby uwazac ze slowami krytyki, nie dac popularnego "I like it", aby nie urazic.... Ale czasem jednym niewinnym zdaniem, ktorego celem nie jest absolutnie chec obrazenia, mozna wywolac istny Armageddon.

Chcialam sie tutaj podzielic z tym, co mnie dzis spotkalo.
Nie wiem czy ten post zachowam na zawsze, ale musze go z siebie w siec wyrzucic.

Rankiem trafilam na zdjecie fajnej pracy, dwa ptaszki czarne, ze srebnymi akcentami. Jako slubna pamiatka. Praca skromna, ladnie wykonana, starannie oprawiona. W odpowiedzi jakiejs przedstawiona druga metryczka, tez dwa golebie haftowane zlotymi nicmi, imiona, data. Tyle, ze praca iz oprawiona, nie miala tego "czegos" z popzredniej...i odwazylam sie wyrazic swoje zdanie...

A brzmialo ono mniej wiecej, ze tej pracy brakuje troche starannosci, lepszego naciagniecia kanwy. 

Staralam sie wyrazic slowa w miare delikatnie, znajac mozliwy odbior. 
Niestety, trafilam na osobe, ktora swoimi komentarzami, monologami, pisanina z literowkami, wywolala istny Armagedon.
Nietstety "dyskusja" (nic tworczego, mnostwo obrazliwych slow od tej osoby wobec wszystkich, same monologii) skupila sie rowniez na mnie.
Moze zabrzmiec zabawnie, ale do tej pory bylam atakowana w necie tylko za posrednictwem wirusow, ktore potrafily nawet kompa popsuc. 
Tu stalam sie celem.
Niestety rowniez w wiadomosciach prywatnych. 
Zostalam nimi bomabrdowana przez caly dzien. Nie musze chyba pisac, jak sie poczulam, gdy w wiadomosciach prywatnych przeczytalam takie oto perelki.
Przeczytalam, to moze za duzo napisane. Nie dalo sie tego przeczytac! Same bledy, literowe, zdania jakies wyrwane z kontekstu, wydaje sie byc monologiem osoby ... Pozostawiam Wam do oceny.

Zdania przekopiowane z rozmowy zaarchiwizowanej z fb.
Autorka jest posiadaczka wymienionych stron na poczatku postu. Nie traktuje tych stron jako prywatnych: jedna odnosi sie do bloga, druga do swojej artystycznej strony na blogu.

Pozostawiam Wam ocene dorobku i rowniez jej wypowiedzi, ktore sa MONOLOGIEM; nie odpowiadalam, poza zdaniem, ze posty sa nieczytelne....

Przez cala niedziele dostawalam o to te wypowiedzi...Pisownia i tresc oryginalna.

*No coz nie kazdy moze byc idealny moze mnie Malgorzato nauczysz jak prace powinny byc idealne moze udam sie do Ciebie na kurs haftu?? Hahahaha jakos mnie tocnie smuci innym ludziom sie prace podobaja i jest super Emotikon smile
*Moze Malglrzato Ty pokaz swoje prace i ocenimy czy sa idealne? Bo innych ludzi latwo oceniac, a zrobic cos samemu to juz nie bardzo...
*Przeciez ja japrasuje i naciagam matko slepa jestes ze kanwa jest naciagnieta i wyprasowana? Matko co za baba wlazla aby mi dokopać
*Ja rozimiem zwrocic uwage konstuktywna, ale ta Małgorzata wkleja zdjecia swoich prac i kryrykuje jaka to ona jezt super hafciarka dajac mi dp zrozumienia ze ja jestem do dupy no masakra noz się w kiezzeni otwiera. To teraz ja wszystkich przepraszam, ze musialam was narazic na ogladanie tak beznadzoenmyxh moich prac przepraszam
Jestem mi przykro, zamiast zwrocic uwage cos doradzic to teraz wszystkiw uświadamiają mi ze moje prace sa sp dupy to ja zaraz wszystlie moje prace pokde spale w piecu bp az mi glupio, ze ja tak e haftuje ide soe chyba pchlastam Emotikon frown
 * Ja wreczalam hafty dla Janusza Radka i Grzegorz Turnaua i jakos im moje hafty się podobały, a to sa muzycy na poziomie wiec ich zdanie bardziwj mnie obchodzi oni widzieli w tych pracach serce i niw bylo takoej krytyki jak z Waszej strony
*Tak co jeszcze Małgorzato mnie skrytykujesz? To hafty mam zle to robie bledy w pisowni nauczycielka zie znalazla uczepila sie mnie masakra zejdz ze mnie, bo to noe jest wesole
 *Nie znasz mnie wiec nie oceniaj

*Moze jeszcze zle się ubieram i zlego mam chłopaka?

Albo zla szkole skonczylam?

Co mi jeszcze skrytykujesz?

Czekam czekam

A wiem pewnie napiszesz, ze brak mi kultury

I nie godna jeatem dawac obrazy muzykom

Bo tylko ty jestes idealna hafciarka

Najlepsza na świecie
 *Malgorzato nie bede pokazywac moich prac, bo i tak uwazasz, ze sa do dupy wiec po co mam pokazywac moje prace abys krytykowala?
 *Turnau miał więcej serca i szacunku do mojej osovy niz Wy

*Turnau pokazal klase

*Do mojej osoby

*Mam serce
*I ludzkie odruchy
*A gdyby Turnau przeczytal co napisalyscie o mnie i jak traktowaliscie to spalilby sie zexwstydu

*I jego zdanie wybitnego muzyka o moich haftach jest sfo razy wazniejsze od was

*On byl dumny z moich prac
*I napisal, ,, ze nie jest godzien przyuac obrazy, bo to za cenne"
  *
Wiec jego zdanie bardziej mnie obchodzi niz wasze

*Janusz Radek to samo byl taki szczęśliwy dziekowal mi za haft

*Okazal sie ludzkimi odruchami
*Turnau mi zawsze serce okazuje i radość do moich prac

*Nie dorastacie dla Turnaua do piet

*Durna babo ja pisze ze slownikiem

*I on przekreca mi wyrazy

*Haha

*Wiec ja piprawiam te kiterowki ake nie wszystkie dam rady bo włączony mam slownik

*Ahahaha

*Zalosne
 *A nie hamstwem jakie wy mialyscie wibec mnie
*Mozecie uwazac mnie za debila ok, ale szacunek mi sie nalezy, a nie traktowanie gorzej od psa
*Nie wszystko da sie poprawic, bo pisze ze słownikiem
Ktory przekreca wyrazy
Haha
 *Nie dorastacie Turnauowi do piet

*Ja moze jestem debilem ake przynajmniej niecwyzywam ludzi i nie teaktuje tak jak Wy mnie

*Moze nie mam mozgu i jrst glupia, ale mam przynajmniej serce i szacunek do ludzi

*Wazne, ze Turnau Basia Stepniak-Wilk i Janusz Radek majaa szacunek i serce do mnie

*I nie pokazują takie hakstwa

*hamstwa

*Oni cieszyli sie z moich prac

*I wreczalam na scenie im kwiaty
*A wy nawet szacunku do ludzi nie macie

*Traktujecie ich jak psy

*Turnau nawet gdyby skrytykowal moje hafty to on ma prawo do tego, bo jest czlowiekiem na poziomie i z klasa, a wy tej klady nie macie pokazując jak mnie traktowaliscie

*A z Turnauem byla tam jego zona corka Sikorowski i jego menadzer i wscy widzieli haft i byli zachwyceni calowali mi rece na powitanie. To sa ludzie z klasa z ich zdaniem sie liczę, a nie z marnyki hafciarkami ktorych jedynym osiagnieciem jest wstawianie haftu na grupie

*Wy dla Turnaua możecie jedynie kawe robic i podawac szklanke wody na koncercie
Na nic wiecej nie zasługujecie swoim zachowaniem

*Popisalyscie sie tak mnie traktując

*Turnau gdyby to przezczytal spalilby sie ze wstydu

*On z szacunkiem mnie traktuje

*Nie zapomne tych spotkan z nim

*Takiej klasy i dobroci on moze Was uczyć

*Ale Wy juz za stare na nauke

* Osoby które to czytaly byky zniesmaczone cobza hamstwo sloma z butow Wam wystaje
 *Do was tym bardziej Turnau spalilby sie wstydu patrzac jak mnie traktujecie

*Facet z klasa pakietam jak mnie traktowal poprostu cos wspaniałego caky jego zespol byl mna zachwycony

I moimi haftami

Zaprosili na oryeatny koncert Turnaua

Dakeko wam do takiej klasy

Nic nie osiagnelyscie jedynie krytykowanie i wstawianie zdjęć haftow

Kolezanka moja rysuje i zawsze razem dajemy w prezencie te hafty.

A ty sie lepiej naucz kultury i szacunku do ludzi

I obslugiwaniA tableta, bobtu jest opcja slownika ktora przekreca wyrazy

Jak nie wiesz

Jak jestes taka bystra, a nie wiesz, ze bledy w wyrazach moga byc powodowane slownikiem

Ja glupia dziewczyna mam Ciebie tego uczyc?

Śmiechu warte

Biedne Twoje dzieci jak uczysz ich takiego traktowania ludzi

Wpisz sobie w google,, Slownik w tablecie" i poczytaj, bo widze z siedza o slowniku w tablecie o przekrecaniu przez niego wyrazow krucho

Jest cos takiego jak metoda slownika a tablecie przy pisaniu moja droga panno

Ja durna inmusze Ciebie tego uczyc smiechu warte
Dobrze, ze Turnau nie widzi jakie hamstwo jest w internecie, bo by sie facet przerazil do kad zmierza świat

Datego on zadko uzywa internetu

Wyvswoim zachowaniem nawet nie zaslugujecie sluchac jego utworów, bo jego piosenek sluchaja osoby majace szacunek do innych kydzi, a nie wyzywac i ponizac

Dyrna babo ten slownik jest automatycznie w systemie

I go sie nie wyłączy

Moze nie jest ci potrzebny, ale rusz truche mózgiem babo, ze jak ktos robi bledy to nie tylko dkatego, ze nie umie pisac

I zanim zaczniecie gobwyzywac, ze pisac nie umie zobaczcie, ze to mze byc wjna slownika w taboecie, a nie jego niewiedzy
Ja durna i musze was tego uczyć

Zanim ocenicie czlowieka zobaczcie dlaczego robi bkedyvw pisowni

A nie oceniacie z goryvpo hamsku

A nie oceniacie z gory po hamsku

Wpisz sobie w google,, metoda slownikowa w tablecie"

I poczytaj troche lektury tobie nie zaszkodzi

Chyha, ze chcesz to wytlumacze na czym to polega

Ze tablet zapamietuje slowa i jak sie pisze pierwsze litery wyrazu to on odrazu wpisuje slowo zaczynajace sie na ta litere i jak tego nie poprawie to moze zostac uzyte niz chce

Kapujesz babo?
Ja durna baba i musze was tego uczyć

Do czego to doszlo

Pokazaliscie dzisiaj klase
Klekajcie narody
Slowa Turnaua dedykuje chociaz i tak tej iluzji nie zrozumiesz

Człowiek to taki zwykły człowiek jak pierwszy człowiek, drugi człowiek. Różnimy się jedynie tak bardzo podobnie i przepadamy jak kamienie w wode.
Ktoś potam nas wyłania, ktoś cenny ocenia, ile w nas wody płynie a ile kamienia.
Od trzeciorzedu już tak rządujemy rządni mapy i władzy, wojny i pokoju. Aż do ostatka swoich cech żyjemy i doświadczeni w cyfrach i wymiarach, figurujemy w kalkulacji świata.
Bo człowiek to jest zwykły człowiek, jak pierwszy człowiek, drugi człowiek. Jeden za drugim, krok za krokiem z wyrokiem czasu, praw i nocy, tak samo przedtem, teraz, potem.


Ten tekst to lekcja dla Was


A moje beznadziejne prace ludzie kuouja nawet za 500zl za serie obrazkow i na projekty koncertow, a Pani ile obrazkow ktos kuoil3

 Bo nijt panibhaftow nie chce i tu oania booi
Nikt pani haftow nie chce i tu pani boki
A ja A u mnie nawet ksiadz do parafii chcial zamowic suknie i ktire uzywa sie do mszy
Gdtobdlaczego nikt nie chce Twoich prac?
A ty durna i gkuoia
A ty durna i hamska
Prosze wszystkich aby sie ode mnie odczepili mam juz dosc wysluchiwania jakie beznadziejne hafty haftuje, ze nie umiem przyjmowac krytyki , a bledy w pisowni mam, bo tablet ktory uzywa slownika. To juz przestaje być zabawne Emotikon frown
Zegnam

Z wypowiedzi na forum:

  Kiedys ta zawisc żółci was zaleje i sie potopicie, ze haftuje, a ta dziewczyna która chce zlozyc donos na mnie dla Turnaua to predzej ja ją moge podac do sądu za groźby o donosie i dreczenie mnie. Wy powinniacie sie leczyc na chorobe zwaną zawisc, ale czy na to jest lekarstwo? Dwie rzeczy nie maja granicy wszechswiat i ludzka głupota.

65 komentarzy:

  1. Malgosiu super post :-) nie ma to jak ludzie pisza bzdury :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Oniemialam. Jedynek co przychodzi mi do głowy to sie uśmiechnąć i iść dalej bo tu nawet lekarz nie pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko... ręce opadają... z trudem przebrnęłam przez ten bełkot, choć niektóre wypowiedzi znam, gdyż miałam to szczęscie - nieszczęście uczestniczyć w tej dyskusji na fb...
    rzeczoną Panią znam od dawna i niestety z niezbyt dobrej strony...
    no cóż nie każdy musi być zaraz arcymistrzem w tym co robi, ale jak obejrzałam niektóre hafty to mi ręce opadły... kolejna osoba robiąca złą markę hafciarką i jeszcze mająca wysokie mniemanie o sobie
    ja tam za mistrzynię igły się nie uważam, ale tego, bym nie pokazała światu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajmij się babo lepiej swoim zyciem, a nie podniecasz sie poniazniem innych, bo to jest hamskie bezczelne z Twojej strony...

      Usuń
  4. Chyba nie mozna sie powolywac na znane osoby, to jest karalne i trzeba dac znac odpowiednim osobom ze ta Pani powoluje sie na znanych muzykow!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Predzej was mozna podac do sądu za bezprawne uzywanie Uli adresu strony do haftow i bloga i to bezprawnie wiec nie bodz taka cwana...

      Usuń
    2. Prawo cytatu drogi anonimie

      Usuń
  5. Tak to jest jak ktos jest zazdrosny o fajne hafty ktore robi Urszula,dziewczyny zbastujcie z tymi docinkami,jezeli jestescie zazdrosne o to ze osobiscie wreczała swoje hafty G.Turnauowi i innym ,kazdy chwali jej prace,Wiec wasze ataki tylko swiadcza o zawisci,wstydzcie sie tego Małgosia i Renia.A Ty Ula nie musisz sie tlumaczyć ze piszesz z tabletu,bo i tak do pewnych osób nic nie dociera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu anonimowy??? Brak odwagi sie podpisać???

      Usuń
    2. o dobre spostrzeżenie...

      Usuń
    3. Chyba nikt anonimów nie traktuje poważnie.

      Usuń
    4. To jedyny wasz argument w tej sprawie? Ta osoba moze nie posiada konta google nie pomyslalyscie? Zal mi was. Predzej was mozna podac o bezorawne udostepnianie Uli adresu do bloga i konta facebook i ponizanie jej grozenie o donosach. To juz zakrawa o stalikng i dreczenie.

      Usuń
  6. No, nie. aleś posta walnęła. Takich pieniaczy spotkasz wszędzie, a na fb to już plaga, dlatego nie zapisuję się tam do żadnych grup. To co tu przytoczyłaś jako cytat, nie sposób było w zrozumiałym języka znaczeniu doczytać, bełkot jakiś. Zablokuj tę osobę bo szkoda Twoich nerwów, a Twoje hafty są super, mnie się podobają a do wybrednych oglądaczy należę, sama też haftując, coś wiem o tej technice.
    Małgoś nie przejmuj się, w dyskusje się takie nie wdawaj, a zyskasz spokój.
    pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Danuta, tego belkotu bylo wiecej niestety.. Prywatnie do mnie i innych osob, rowniez na forum...

      Usuń
  7. Mnie sie ostatnio bardzo podobał ten haft z Krakowa- Piwnica Pod Baranami co na urodziny Ula komus zrobiła.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A anonimowy bo nie chce mi się tu logować,nie jestem specjalistą od hafatów raczej wole poogladać.Poza tym raz pierwszy tu jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie trzeba się logować, wystarczy podpisać się, ot choćby z grzeczności, na końcu swojej wypowiedzi.

      Usuń
  9. A ja sądzę, że gdyby pan Turnau to przeczytał to popukał by się w czoło, że można się tak z głupich bzdur nakręcać. Nie przejmuj się, bo nie ma sensu zawracać sobie głowy osobami, które nie mają nic innego do roboty oprócz bombardowania innych tego typu wiadomościami i dowartościowywaniem się spotkaniami z piosenkarzami...

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany...jestem zawsze daleka od krytyki, ale to jest po prostu totalny bełkot. Nakręciła się kobita strasznie. To,że p. Turnau był zachwycony to super, ale powtarzać to z uporem maniaka taką ilość razy to już przesada, a zarzucać jeszcze innym chamstwo samemu nie szczędząc przykrych słów..... Pani musi mieć bardzo wysokie mniemanie o sobie. Nie wstawiam swoich prac na grupy na fb , dlatego,że boję się krytyki tylko dlatego,że są niedoskonałe. Ale są moje i jestem z nich dumna bardziej lub mniej. Zaglądam jednak na strony, by szukać inspiracji, podziwiać prace innych. Jeśli mi się coś szczególnie podoba to to piszę, jeśli mnie nie porywa to nie krytykuję, chociażby z szacunku dla pracy jaką dana osoba włożyła w swoje dzieło. Małgosiu życzę spokoju, nie ma sensu przejmować się takimi ludźmi choć rozumiem czemu się "zagotowałaś", Włącz jakąś fajną muzykę, zaparz dobrej herbatki i zrelaksuj się przy xxxx. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram sie nie przejmowac, nawet sie usmialam troszke, ale w sumie pozostawilo to gleboki niesmak. W momencie ujrzenia ilosci i jakosci tych wiadomosci..... Brak slow, aby to ogarnac.

      Usuń
  11. Małgosia nie powinna jej atakowac na privie i tyle,niech sobie zachowa swoje prywatne flustracje dla siebie,Ula zareagowała bo była przez nia atakowana na privie,najpierw trzeba znac zrodło konfliktu a potem cos pisac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dowiedz się najpierw kto kogo pierwszy zaatakował na priv. Poznaj źródło konfliktu a potem pisz.

      Usuń
    2. Anonimowy zna moje imie. Moge sie tylko domyslac kim jest ta osoba. Nie bylam to ja, ktora atakowala prywatnie. Wywody tej osoby mam zachowane.

      Usuń
    3. Ty sie juz lepiej nie odzywaj juz za bezprawne uzycie Uli adresu do bloga i facebook, dreczenie, ponizanie i grozby o donosach można zgłosić doniesienie. Wiec nie badz taka cwana...

      Usuń
  12. Tego naprawdę nie da się czytać... Jak do tej pory to tylko raz w życiu spotkałam się z taką pisownią, i o dziwo, treści pisane przez tę osobę były równie napastliwe i złośliwe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspolczuje takiego ataku. Dostalam ja i inne osoby....

      Usuń
  13. Proponuje nie atakowac wiecej Uli tylko dlatego że wkleja swoje prace na facebooku,ktore wielu sie podobają,fajnie ze dziewczyna ma swoja pasje która sie dzieli z innymi.:)A jak komuś nie pasuje to po prostu moze wyjsć a nie celowo krytykowac i atakować,widac ze to wynika z flustracji i zazdrosci.

    OdpowiedzUsuń
  14. A się Anonim rozpisal. Ho ho ho!!! Gdybym ja za kimś stanęła murem i broniła jego racji na pewno nie robilabybym tego zza maski droga koleżanko nie po fachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozemy sie jedynie domyslac od kogo sa te wywody anonimowe.

      Usuń
    2. Taka jestes bystra nawet nie znasz tej osoby ktira napisala ten komentarz to facet i wiele lat starszy od Ciebie wiec nie bądź taka hop do przodu...

      Usuń
  15. nie rozumiem, jak ktoś mógł się obrazić za odrobinę krytyki!? Krytyka nie mylić ze słowem obrażanie pomaga mi zawsze spojrzeć na sprawę z innej strony, zastanowić się, a czasem sprawić, że następną rzecz robię lepiej, staranniej lub po prostu szukam nowych lepszych rozwiązań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wypowiedz o jakosci jej pracy: napisalam tylko, ze brak starannosci i o lepszym naciagnieciu kanwy, skonczylo sie rzucaniem blotem nie tylko do mnie prywatnie, ale do wszystkich....

      Usuń
  16. Matko i córko! Od razu bym zablokowała taka osobę...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoba jest zablokowana. Nie wytrzymalabym kolejnego dnia ataku takich wiadomosci.

      Usuń
  17. Teraz już wiem, czemu tak długo broniłam się przed Facebookiem... Współczuję tej przepychanki, słusznie, że zablokowałaś pieniaczkę, a co do niej... Widziałam jej prace, więc litościwie zamilknę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyczku też mam taką zasadę, że lepiej zamilknąć niż napisać coś niemiłego, ale tutaj nie da się, bo to jest dla mnie jakes masakryczne nieporozumienie..

      Usuń
  18. Coś takiego w ogóle nie powinno mieć miejsca! Co innego rozmowa na forum ogólnym a co innego atakowanie na priv, bo w takiej jak tu postaci, to według mnie już uporczywe nękanie - stalking, a na to już są przepisy prawa.
    Co do P. Turnaua - jakby nie patrzeć jest to osoba publiczna, więc powoływanie się na nią i wkładanie jej słów w usta jest nie do końca ok. Poza tym, czego jestem pewna, P. Turnau spotyka się codziennie ze swoimi fankami i podejrzewam, że ma wiele akurat takich obdarowujących go, mniej lub bardziej udanymi, prezentami. Nie sądzę by komukolwiek powiedział złe słowo na ten temat, może z grzeczności, a może to po prostu public relations.
    Jeśli udostępniamy coś publicznie to wydaje mi się, że należy się spodziewać różnych opinii, także tych krytycznych. Chociaż sami przyznacie, że przeważnie komentujemy to co nam się podoba, a brak komentarzy czy "lajków" daje nam do zrozumienia, że coś nie do końca jest ok. Ja akurat z panią Ulą także miałam do czynienia. Także na priv zarzuciła mi brak komentarzy pod jej pracą, pomimo, że skomentowałam haft innej koleżanki przy jednym z hafciarskich wydarzeń. Że nie wspomnę o nazywaniu mnie np "kłamcą" czy "fałszywym człowiekiem". Odnoszę wrażenie, że wspomniana osoba szuka zaczepki, tylko nie wiem jaki ma w tym cel. Być może dobrym sposobem będzie jej zignorowanie i zablokowanie.
    Jak wiadomo prace moje, koleżanek, także p. Uli mówią same za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem krótko, żenada, aż trudno to czytać, szczękę zbieram z podłogi i chyba pozostało zamilknąć. W gruncie rzeczy to smutne. A tak jak Ania napisała nasze prace są naszym wizerunkiem, więc dziewczyny my możemy być spokojne o nasz wizerunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze bys darowala ten hamski komentarz dość wysluchiwania jaka to Ula jest beznadziejna i do kitu. Juz nudna sie stala ta krytyka

      Usuń
    2. Pasje Violi - pozostaje tylko zamilknac i dac sie wciaganc w takie chore wywody :) Nasza prace - nasz wizerunek. I zajmijmy sie czyms nowym, a nie tracmy dnia, na taki belkot.

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szanowna pani prosze o usuniecie tego postu, bo to jest hamskie i zlisliwe i zakrawa o stalking. Kazdy ma prawo haftowac, rysowac, tanczyc rozwijac swoje pasje. Prace Uli sa cenione, szaniwane, ma dobry kontakt z artystami, a jesli Pani zazdrosci to juz zle swiadczy o pani, ze musi pani zazdroscia poprawiac swoja samoocene. Pano zachowanie to ponizanie Pano Uli. Rozumiem zwrocenie uwagi, ake tam kazdy komentarz byl krytyka nawet wstawialiscie zdjecia z zaznaczonymi kolkami czerwonymi gdzie sa bledy w hafcie, a to, ze jezdzi na koncerty Turnaua to jej prywatna sprawa i nic wam do tego. Poprostu jej zazdroscicie. Jesli ma pani chiciaz trochę gidnosci i odruchow ludzkich prosze usunac posta, bo zakrawa to o stalking. Jeszcze te atakowanie na priwie, grozenie i straszenie donosami na Turnaua wszystko to mozna podac do sądu. I czy bawi was poniżenie Pani Uli czy to Wasza rozrywka? Jesli tak to ladne macie hobby. I do tego jeszcze bezprawne uzywanie linka do jej profilu z haftami. Dobrze, ze jeszcze nie uzyliscie jej numeru telefonu. To jest żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesli zazdroscicie, ze Pani Ula jezdzi na koncerty i wrecza obrazki to wy tez mozecie wyhaftowac portret i pojechac na koncert nikt wam nie broni, ale ponizanie Pani Uli i kpiny, ze nikt nie komentuje jej haftow jest hanskie. Moze jej hafty sa do kitu, ale skoro ludzie je kupuja i cenia to nie moga byc az takie zle. Niektore osoby najpuerw uwazaly sie za kolezanki Uli chwalili jej hafty, a teraz tu na blogu komentarze sa hamskie. Dlaczego w cztery oczy nie umiecie napisac co o niej myślicie tylko za plecami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co się tutaj powinno usunąć to komentarze TCHÓRZY którzy nie mają odwagi się podpisać pod swoimi wypowiedziami.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. To Twoj jedyny argument na to wszystko? Zal mi Ciebie Katarzyno G...

      Usuń
  24. To Twoj jedyny argument na to wszystko? Zal mi Ciebie Katarzyno G...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi to sie tylko buzia uśmiecha jak czytam takie komentarze. Nie będę sie zniżać do Twojego poziomu bo nie ma po co. Jak ktos ma klapki na oczach to choćby mu łopatą informacje do głowy wkładali - nie dotrze.
      Ps. Ja tez pisze ze slownikiem z telefonu. Mozna bez pomyłek??? Mozna ;)

      Usuń
  25. Małgosiu, zablokuj dodawanie komentarzy przez osoby anonimowe - już chyba dosyć swoich frustracji wylała ta biedaczka - szkoda dziewczyny:(.
    Jeszcze tylko moich kilka uwag
    - jeśli ktoś publicznie pokazuje swoje dzieła to powinien krytykę przyjąć z godnością i pokorą i .... np wyjaśnić, że lubi haft nienaciągnięty, pognieciony, krzywy.....
    - co do bloga to jest publiczny i chyba powinna się właścicielka cieszyć, że propaguje się jej prace - chyba o to jej chodzi, bo przecież sprzedaje je .... a reklama dźwignią handlu:)
    - z tego co poczytałam to inwektywy lecą ze strony p. Anonim pod adresem pozostałych komentujących i szkoda czasu aby z tym polemizować:)
    - dodam, że piszę na laptopie i mam włączony słownik:)
    Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalosne to jest podniecanie sie ponizaniem Uli. Daruj sobie

      Usuń
    2. Zablokowalam, bo normalnie sie nie da :) Ciekawe, ze wypowiedzi anonima pokrywaly sie z wypowiedziami podpisanymi przez.... Ta osoba zaatakowala nie tylko mnie, ale rowniez kilka innych osob. Ton wypowiedzi, te same powtarzajace sie zdania i pewne wulgaryzmy, na prawde sa zalosne. Nie reagowac - nie karmic trola.

      Usuń
  26. Zapomniałam dopisać
    - p. Ulu, jak pani pisze "chamstwo" to proszę nacisnąć "c" albo "ch" aby laptop dodał prawidłowo ten wyraz. Rzadko kto nie wie jak się pisze to popularne słowo a demaskuje ono panią zarówno w komentarzach jak i poczcie prywatnej:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szanowna Pani , nie wiem po co napisała Pani ten post. Rozumem , ze poniosły emocje , ale taka zemsta jak opublikowanie całej rozmowy to chyba zbyt wiele. Nie zna Pani tej osoby i nie zdaje sprawy jakie mogą byc tego konsekwencje. Mam nadzieje , ze usunie Pani ten post .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego ma usuwać??? Przed takimi chorymi ludźmi trzeba ostrzegac.

      Usuń
    2. A jakie mogę być konsekwencje??? Dla kogo???

      Usuń
    3. Hmmm.... Ten profil właśnie został stworzony ;)

      Usuń
    4. Kasiu, także to zauważyłam:)
      Może p. Ula przemyślała i zdała sobie sprawę z tego co pisze i ..... przeszła do zastraszania..... bo wstyd :)

      Usuń
    5. Zostalam zaatakowana, obrazona i jeszcze poniose tego konsekwencje? Profil jest nowy :) Zablokowalam anonimowe :)

      Usuń
  28. Jakaś chora baba Małgosiu, najlepiej dać sobie spokój i się nie przejmować Bo można się tylko pochorować. Trzeba umieć także przyjąć słowa krytyki, a nie tylko czekać na same pochwały. Ja tu twojej winy nie widzę , tylko tej niedouczonej, nerwowej i uczulonej na swoim punkcie kobiety. Rzeczywiście ciężko było przeczytać jej wypowiedzi. Życzę miłego wieczoru. Iza

    OdpowiedzUsuń
  29. Troche zbastujcie z ta krytyką i spojrzcie lepiej na siebie co potraficie zrobić,latwo jest krytykować gorzej coś fajnego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  30. O matko, uśmiałam się do łez - poczytać sobie na googlach, jak to te podłe tablety powodują, że ludzi piszą, jakby bełkotali. Śmiechu warte i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też ma czasami wrażenie, że jedynie co można napisać pod pracą to tylko "pieknie". Ja nie komentuje anonimowo, jeżeli robię to niezbyt pozytywnie to zauwazyłam że komentarze nie pojawiają się. Ale ja z reguły też nie publikuję tych które mnie obrażają. Czemu mam sobie dać pluć w twarz w moim miejscu, które stworzyłam dla siebie? kiedyś ktoś wytknął mi literówkę i wyzwał od nieuków... Usunęłam. Ktoś inny napisał, że nie chciał by za nic takiego prezentu i obwarowuje ludzi swoimi haftami bo mi szkoda pieniedzy na prawdziwy prezent. Też usunęłam. Z pewnymi sprawami trzeba się pogodzić. i z krytyką, i z reakcją na nią.

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu nie przejmuj się , są ludzie i LUDZIE , nie każdy potrafi korzystać z dobrych rad .Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń