31 października 2014

Agenda 2015 Un amour de chat au point de croix

Nie wiem jak sie to stalo, ale sie zakochalam :) Jak tylko zobaczylam okladke ....
I pomyslalam, ze fajnie byloby miec taki kalendarz.... Bo kalendarz na 2015, bo to specjalny kalendarz.... Hafciarski :)  53 wzory z kotkami.... Autorki wzorow raczej znane  w swiecie krzyzykow... Nie sposob wszystkiego pokazac, wiec daje zdjecia tylko niektorych...


Isabelle Haccourt Vautier...


Chrystelle Raso


Stephanie Lejeune


Annick Abrial


Helene Le Berre


Monique Bonnin


Isabelle Haccourt Vautier


Marie- Therese Saint-Aubin


Druga ksiazeczka to "300 motifs au point de croix" autorstwa Veronique Enginger, Corinne Lacroix, Helene Le Berre... Malenstwo, ale fajne male motywy w niej sa :) 




Zeby pobrobowac i zobaczyc na wlasne oczy w koncu udalo mi sie zamowic Cross Stitcher numer jakis wakacyjny w ofercie byl.... Nie powiem, bo gazetka fajna, ale zeby prenumerowac... Az tak mnie na kolana nie rzucila . Dodatek do niej fajny, komplecik do wykonania bilecikow z malymi slodkimi wzorkami.



16 komentarzy:

  1. Ta druga ksiazeczka tez wpadla mi w oko! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wzorki, tylko ja za kotami nie przepadam, co nie przeszkadza mi ich oglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez nie przeszkadza ogladanie wielu innych wzorow..Ot taka hafciarska mania :) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Super inspiracje! Czyli w najbliższym czasie będziemy oglądać u Ciebie śliczne hafty według tych wzorów ? :))) Kotki urocze, ale mnie także bardziej ciekawi ta druga książeczka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne książeczki,zwłaszcza ta druga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wzorki. Druga książeczka taka bardziej uniwersalna się wydaje, mi przynajmniej bardziej przypadła do gustu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna książka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj,
    moja współblogowiczka również zauroczyła się "300 motifs au point de croix".
    Niestety nigdzie w Polsce nie możemy znaleźć tej książeczki.
    Mogłabyś zdradzić, czy kupiłaś ją u nas, czy może gdzieś za granicą?

    Pozdrawiam,
    Ela K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupilam na stronie casa cenina.... Z tego, co mi wiadomo wysylaja tez do Polski, nie wiem jak z platnoscia. Powyzej 35 euro nie placi sie za dostarczenie...

      Usuń
  8. Witaj .Książeczka z kotkami super.Gdzie można ją nabyć?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń