12 października 2014

HAED Lust odsłona pierwsza

Zakochałam się w tym obrazie :)  A właściwie zakochałam się w jego wyszywaniu :)
Jakoś czas, atmosfera domowa były mi na rękę i ruszyłam :) 





Nie jestem dobrym fotografem...aparat lubi robić zdjecia jak on chce :)
W świetle dziennym najbardziej odpowiadają jak go widzę, niestety, gdy używam lampy bardzo widoczne sa prześwity...
Chociaż patrząc okiem nie widać ich.
2 nitki na 18 nawet dobrze kryją :)


Tu akurat łatwiejszy kawałek....
Kilkaset xxx w jednym kolorze... Już się nawet mi zapamiętało, że symbol "e", odpowiada 154 :)




Prawie koniec 1 strony..... Pierwsza strona, która ma rozmiar 56 x 80, co daje 5200 xxxx.
Nawet ich wyszycia nie odczułam.... Poza końcówką, w której juz zaczęło się confetti i częsta zmiana kolorów, nitek na postawienie pojedyńczych xxx.




A tu już się przymierzam do strony 2... I wiem, że nie będzie łatwo... W użycie idzie prawie cala paleta kolorystyczna haftu...


Jestem zadowolona z tempa. Nawet jakoś mi to szybko idzie, jak na razie ..
Wszystkie inne hafty poszły na bok... I haftuję w każdej wolnej chwili. Najbardziej lubię rano, wcześnie rano.
Zdarzyło mi się wstać o 4 czy 5 rano i przysiąść do haftu :) Każda wolna chwila, to kilka xxx. 

Tym razem tylko tyle pokazuję ....
A będzie więcej :)
Mój czas publikacji w KoloSal to 16 - 18.




Chciałam też wszystkim podziękować za komentarze pozostawione we wcześniejszych postach... Szukam sposobu na odpowiadanie :) I chyba najlepiej mi się podoba ten "postowy".

11 komentarzy:

  1. Ogromne wyzwanie! Trzymam kciuki za powodzenie! A prześwitami na zdjęciach się nie przejmuj, dwie nitki na 18ce na pewno doskonale kryją kanwę, a po upraniu jeszcze się ciutkę zbiegnie, tak że nawet na fotkach nic się spod haftu nie przebije :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Też trzymam kciuki, bo to ogromne przedsięwzięcie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba przyznać, że faktycznie tempo masz niesamowite! Tak trzymaj, to dosyć szybko będziemy podziwiać haft w pełnej krasie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam patrzeć na postępy przy HAED'ach. Kibicuję bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekspresowa dziewczyna z Ciebie i do tego bardzo kochliwa. Co krok zakochujesz się w jakimś hafcie, ale ten na pewno nie stanie się zaraz UFOkiem, tylko go dokończysz zgodnie z zamierzeniem. Prawdą jest, że na 18tce dwie nitki ładnie kryją, ale nawet gdybyś robiła to w jedną nitkę, też nie byłoby źle, uzyskałabyś wtedy większą /choć z prześwitami/ delikatność robótki. Proponuję, zrób sobie mały test, malutki hafcik np.na karteczkę w jedną nitkę na 18tce i przekonaj się, że tak też może być, a prześwity tylko pogłębiają uzyskany efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybkość zawrotna, ja się muszę przyłożyć do swojego... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzisz jak szalona. Świetnie, oby tak dalej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń