22 października 2014

W Sal-ach ... ach...

Jest choinka.... Miala byc inna, a wyszlo oczywiscie inaczej, w ostatniej chwili zmienilam zdanie.... Wsrod wszystkich zapasow materialowych znalazlam czerwona kanwe. Kupilam kiedys z metra i jeszcze jej troszke mam. Oczka, coz ogromna.... Tak jakby 50 na 100 cm. Ale co z tego, jak bedzie tak jak chce :) Szyje 3 nitkami bialej.... I wiem juz, ze choinka bedzie duza :) I o taka mi chodzi :)  W planach mam jej przyozdobienie po swojemu i chcialabym oprawic bez szkla... Ale napierw musze wyszyc :) Dosc szybko idzie :) Gdyby nie....



Gdyby nie Salowe domki... One sa fantastyczne do wyszywania. Ale nie sa takie malutkie... Tak niepozornie wygladaja....Drugi domek mial juz nie pamietam 1000 xxx chyba......



Jak w roznym swietle inaczej wygladaja... Tu zdjecie bez aparatu...


3 domek sie tez postawil .... Do konca ich pozostalo .... Chyba 6 jeszcze.... Nie ukrywam, ze chcialabym zdazyc na te swieta :)


I wylania sie choinka... Pierwsza.....


Tez w zdjeciu z lampa jakos to wszystko intensywniejsze sie wydaje....


Dlublam tez cos niecos w rosetlach. Udalo mi sie dokonczyc jedna i rozpoczac kolejna.. Juz tak niewiele brakuje... A tu tak jakby czasowo nagle pod gorke :)



A dzis przez przypadek udalo mi sie kupic kolejne Profilo z mulinkami.... Wszystlko w tematyce swiatecznej... Zakochalam sie w kilku wzorkach.....Nie bede wszystkiego pokazywac, ale jednego misia, ktory mi skradl serce po prostu musze :)



Zakochalam sie w tym misiu i juz wiem, ze kiedys jakos go wyszyje :)




Jak tylko jakos uporam sie z haftami swiatecznymi biore sie za Lust. A moze wczesniej? Zalezy jak mi igla wpadnie do reki.....



A jednak na komentarze odpowiem pod komentarzami :)

11 komentarzy:

  1. O Twojej kochliwości już Ci pisałam. Zakup uważam za bardzo udany, a Sal powstanie piękny, nie będziesz musiała kupować i stroić choinki na święta, bo będziesz miała haftowaną, uniwersalną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta choinka mam nadzieje, ze bedzie gotowa w tym roku :) A jak cos jest tez swiatecznie za rok... Mam troszke pierdolek do dekoracji, dlatego tak mi odpowiada ten materail. Po 18 przy LUST moje palce az odpoczywaja przy czyms tak wielkim :)

      Usuń
  2. Najważniejsze, że masz plan :-) sporo się u Ciebie dzieje i w dodatku różnorodnie :-) fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie idą Ci domki-ja machnęłam się już przy pierwszym i spory kawałek pozostał do powtórki brrr Choineczka też ciekawa. Ja pozostanę przy mojej z ubiegłorocznego SALu. Zamiast choineczki wybrałam kilka innych świątecznych projektów. Gazetka wygląda świetnie tylko szkoda,że nie zaprezentowałaś zawartości chociaż nacieszyłabym oko:(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne hafty, choinka bedzie duza ale fajna, domki tez super :)
    rozetki ja tez wyszywam i zostalo mi jeszcze 6 do wyszycia, dlatego tez wiernie ci kibicuje :)
    a czy profilo kupujesz w empiku ? - mi sie bardzo spodobal ten mikokolaj z okladki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo się tu dzieje, ja też tak czasem mam kilka prac na raz i nie wiem za co się zabrać. Fajny ten misio z gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pod taką choiną to nawet prezenty można schować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie super ;) Czekam na efekt końcowy .

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze hafty, bardzo dużo się u Ciebie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze, że jest plan i zapał;) Staram się maksymalnie mieć trzy zaczęte hafty, bo gdybym pozwoliła sobie na więcej, to na bank któryś z nich został by Ufokiem;)

    OdpowiedzUsuń