31 października 2014

Tworcze Inspiracje listopad

Juz raz sie cieszylam z niespodziewanej zupelnie przesylki..... I tu znowu niespodzianka, bo znowu dostalam gazetke "Tworcze inspiracje".... Malz poczte wnosil do domu i "wszystko do Ciebie".... Byly tez inne niepsodzianki, ale ta mnie zaskoczyla, bo jakby powiedziec ... eee... nie zamawialam... Ale ucieszylam sie jak dziecko majac znowu cosik polskiego w raczkach.....

I jedynie, co mi teraz wpadlo do glowy, ze gazetka polska...... Nie powinnam miec wiekszych klopotow ze zrozumieniem tresci czytanej, nawet iz na emigracji kilka lat juz jestem... Albo jestem do tylu w znajomosci niektorych slow , bo ja juz tez sie gubie przy obsludze komorki.. Ot moj rozwoj sie zatrzymal...

Mialam klopoty ze zrozumieniem "Kanzashi". I jak to czytac? Jak kanzaszi, czy kanzaski? Bu...

Na okladce fajnie pisalo "Przygotowujemy sie do swiat"... 


W spisie tresci ujrzalam, ze bedzie bombkowo... Pierwsze bombki mi sie w oczy rzucily...


I nie powiem, bo bombki najbardziej m sie podobaly... Zlote nici na czerwonym tle.... Super..


Podobaly mi sie tez bombki z haftem koralikowym....



Najbardziej mnie urzekla bombka ze zlota koronka..... Moze kiedys w przyszlosci skusze sie na cos takiego? nawet moglabym uzyc starych naszyjnikow....... Nie lubie nic z bizuterii wyrzucac, bo moze sie przyda... I oto sposob :)



Kwiatki kanzashi..... Dopiero w artykule doczytalam, ze sa to formy do stworzenia platkow kwiatow... Hmm.... Nazwa dalej mnie nie przekonuje... Uzywal ktos takiej formy?
I znowu sie gubie, ale nie mialam nigdy do czynienia z puncherem. Puncher. Buu... Nie wiem. Zostalam w epoce lodowcowej :) Jakos juz od dziecka raczej cos sie obrysowywalo, cielo nozyczkami, nozykami..... Teraz jakos za duzo tej specjalistycznej maszynerii...


Osikowe kartki. ladne. Na prawde delikatne i swiateczne. Ale co to znaczy osikowe?? Co to jest osikowa kanwa do haftu??? Osikowe plaszczyzny?? Czy ja na prawde juz tak polskiego zapomnialam? wiem, ze teraz jest wujek google, ale..... 


I co mnie rozsmieszylo, to te wzorki do breloczkow... Super. Ale jakos zupelnie odstaja od swiatecznych klimatow....


Serwetka w stylu kaszubskim... Hm... Mnie jakos na kolana nie powalila, ale moze komus sie na tyle spodoba, ze ja wykona.... Moze bardziej na miejscu byloby cos swiatecznego? 


I juz wiem kto wygral.... Najbardziej Tworczo Zakrecony Blog to Tildolandia... Osobiscie nie znam, moze z uwagi na inna techike robotek recznych.... Ale pod spodem zobaczylam laurata konkursu, ktorego prace widzialam w blogowym swiecie :) myszkowato.   



Nie powiem, bo podobaly mi sie jeszcze artykuly o Hafcie tucholskim....haftowana secesja....

Mam wrazenie, ze duzo wszsytkiego.... Wszystko w caly swiat.... Osikowe kartki, zawijana bransoletka, modny komin.....Dobrze, ze tytul gazetki wszystko tlumaczy: tworcze inspiracje :)

Z pewnoscia bedzie lezala. Na pewno jej nie wyrzuce, bo to jest taki typ gazetki, do ktorej wraca sie:) Byc moze kiedys bede chciala nauczyc sie haftu wstazeczkowego.... 

dziekuje za jej przeslanie.




4 komentarze:

  1. Jak przeglądałam tą gazetkę w empiku i niezbyt mi się spodobała. Teraz jak się tak przyglądam, to te bombki są dość ładne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gazetka nie jest zla!! A brakuje czegos polskiego. Same angielskie, francuskie, wloskie....a nasze gdzie?

      Usuń
  2. Osikowe bo to z takiego drzewa. Są to cieniutkie jak papier drewniane części,które się skleja i wyglądają bardzo ładnie.Twórcze Inspiracje to taka gazetka,że zawsze coś dla siebie się znajdzie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie dlatego roznorodnosc mi sie podoba... Jestem za! I dziekuje zza informacje o osikowych rzeczach...Pozdrawiam

      Usuń