15 kwietnia 2015

Twórcze Inspiracje.


Zapomniałam. Byłam świecie przekonana, ze napisałam o tym, a tu okazało się, ze post ciągle w zawieszeniu i wersji roboczej. Co prawda już po Wielkanocy, ale .... miesiąc temu stałam się posiadaczką oto tego numeru.


Wykonanie tych jajeczek mnie zadziwiło. Przypomniały mi się czasy wszelkich robotek ręcznych wykonywanych w szkole w domu.....


Szydełko jest moim niezrealizowanym marzeniem. Zawsze brakuje mi czasu. Tylko czasu, bo instrukcja na wykonanie różnych cudeniek jest w gazetce :)



Nie wiem dlaczego ten sposób haftowania kojarzy mi się z moja babcia.... Z białym płótnem. 


Propozycje wielkanocne :)





 To, co tygryski lubią najbardziej, czyli hafcik.
Nie w moim stylu, ale może kiedyś się wykorzysta? Przydatne :)


Tu już cudeńko wykonane ręcznie. Mnie zachwyciło.



I aż uśmiechnęłam się do tej strony :) Blogi.
Az dwa moje ulubione :)
i



Dziękuję Coricamo za możliwość otrzymania tej gazety.
Zdecydowanie jest ona do szuflady i do kolekcji :)

1 komentarz:

  1. Zawsze to jakieś inspiracje można zaczerpnąć z takiej gazetki :)

    OdpowiedzUsuń