30 listopada 2015

Recenzja dla IM 6/2015



I szczesliwa posiadaczka tego numeru 6/2015 Igla Malowane jestem i ja.
Czekalam na niego z niecierpliwoscia.
I stwierdzam, ze bylo warto.

Nie bede prezentowac tresci i zawartosci calego numeru. Mysle, ze na innych blogach oraz w linku do gazetki jest pokazane juz wszystko.

Okladka mnie troszke zdumiala.
Okres swiateczny, wiec na czasie kolory czerwieni i zieleni, ale glownym obrazem byly fuksje.


Co mnie urzeklo?
Bombka. Sama nazwa oddaje jej urok - elegancka czern.
W numerze wykonana mulina cieniowana z koralikami. Rowniez motyw  z bombki na biezniku super sie prezentuje.
Przyznaje, ze mam ja w pamieci na kiedys.


Swiateczne zawieszki rowniez fajne, na plastikowa kanwe. Wygladaja tak miodowo.
Idea doszycia koralikow wpada w oko.



Co mnie najabrdziej urzeklo? Magiczne fuksje.
Zanim numer sie ukazal na stronie fb odbyl sie konkurs na nazwe.
Przyznaje, ze na ten wzor czekalam. 
A dlaczego?
Bedzie wiadomo juz po Nowym Roku.



Dalej z serii obrazkow: kwiaty chabru. Sliczne, blekitne. Tworza serie z poprzednimi makami.
Ale w numerze swiatecznym?


Oczywiscie motywow swiatecznych nie zabraklo.
Pojawil sie obrus: swiateczny wieczor. 
Byly tez balwanki, bombki i choinki w czerwieni. 
Z mozliwoscia wykorzystania na kartki.



Ale co mnie zadziwia to.... sposob pokazania wzoru.
Cala strona na czerwony szlaczek.
Jak dla mnie to marnotrawstwo przestrzeni. 
Schemat wykonania czarnej bombki i instrukcja fajnie zlozone na dwoch stronach.
Kilka stron reklam sklepu coricamo (co tez lubie poogladac).
I ta strona. A mozna byloby skomponowac z reklama, galeria czytelnikow etc.


W koncu poza xxx rowniez kilka slow. Fajnie sie czytalo "Z pasja dla innych".
Wiecej takich artykulow poprosze,


I recenzja ze zjazdu w Ustroniu.
hmmm... Mozna bylo napisac na dwie strony :) 
Mniejsza reklama.


W koncu tez pojawila sie Galeria Naszych czytelnikow. Mam nadzieje, ze zostanie na stale. 
Na dlugo. 


A jesli chodzi o reklamy to wpadlo mi w oko dwa obrazki.
Urocze sa te kotki.



Numer juz ciekawszy.
Widze, ze "slucha" czytelnikow.
Jak zostala pokazana bomba, to mozemy prosic o wykonanie biscornu, zawieszki, a nawet jakiejs zakladki?
Nie powiem, bo wsrod wzorow typowo kwiatowych, kartkowych, dzieciecych chcialabym zobaczyc rowniez jakis wzor fantazyjny, abstrakcyjny, fraktalowy .

Dziekuje coricamo za mozliwosc recenzowania.



5 komentarzy:

  1. W tym czasopiśmie brakuje więcej schematów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty na końcu też zwróciły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polskie gazetki robią się coraz lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie znalazłam nic ciekawego :( Kiepska, jak inne polskie gazetki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie urzekł "Świąteczny wieczór" chciałabym go kiedyś wyhaftować. Fuksje też są piękne i czekam aż pokażą się na Twoim blogu ;-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń