2 lutego 2016

Testowanie dla kokardki


Jak tylko dostalam zestaw w dlon, nie moglam sie oprzec i rozpoczelam wyszywanie go.
Ale.... 
Organizer z nicmi DMC ok.
Schemat tez czytelny i instrukcja wyszywania w wielu jezykach.
Ale....

Brakowalo mi lini pomocniczych na schemacie. Musialam liczyc ile ma szerokosci.
Musialam odnalezc srodek.
Niby malizna, ale jednak musialam linie sama sobie pozaznaczac.


Materialu kawalek fajny, sztywny.
Musialam sie przyzwyczaic do wielkosci 55 i dosc sporej igly.
Odwyklam.


Nie powiem, bo nici DMC, ale plataly sie niemilosiernie. Rwalam i wlosy z glowy i nitki.
Tworzyly sie jakies supelki, plataly.



Ale obrazek nawet dosc szybko sie wylanial. 
Bardzo fajnie sie wyszywalo.



Zastanawiam sie tylko dlaczego w zestawie az tyle nici???
Spokojnie zostal zapas na co najmniej 2 inne sikorki :)
Teraz sie zastanawiam czy moze jakiejs zakladki w tej kolorystyce nie zrobic?


Kolorowa plama wymagala jeszcze tylko konturkow.


Na szczescie nie byly one dosc skomplikowane. Co prawda wyszywanie przez srodek krzyzyka jakos mi nie szlo, ale nawet wyszly.


Tu na razie przymiarka do ramki, ktora osobno mozna kupic.
Ramka bez szla,  oprawienie nie bedzie problemowe. Kartonik zdecydowanie umozliwa dociecie na wymir hafciku.



Nie powiem, bo hafcik super. 
Z checia takie zestawy widzialabym w pasmanteriach, jako dodatki do gazetek lub nawet w kiosku.
W myslach nazywalam go zestawem pociagowym, na podroz :)


Dziekuje Kokardce za mozliwosc testowania :)

4 komentarze:

  1. Małe, miłe, nieskomplikowane - idealne na oderwanie się od innych haftów :) Dokładnie - jak to określiłaś, pociągowe :) Fajnie by było takie zestawy znajdować jako dodatki do gazet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo przeciwnosci wyszedl fajny ptaszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ptaszek, ja wybrałam innego, jaka Ci się trafiła ramka? Bo u mnie taka, że szkoda gadać, nie estetycznie zrobiona. Jak chcesz to wpadaj do mnie zobaczyć moją recenzję -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2016/02/recenzja-ptaszka-art-7390-z-sklepu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń