4 stycznia 2014

Plany na 2014

Wpadłam w szał haftowania :)
Myślami jestem przy kolorach mulin i wzorkach.

Zima jest UFOkiem. Wzorek z "Profilo".
Lubię ją za kolorki, ale nie cierpię tej kanwy. Buu. Nawet nie wiem, co to kiedyś kupiłam. Ale uczę się na błędach.


Kiedyś sobie umyślałam, że muszę mieć coś na czarnej kanwie.
I będzie. Już zaczęłam.
Kanwa czarna aida 64.
Jak dla mnie drobnica. Właściwie pierwszy raz na takiej :) I mi się podoba. Muszę inaczej trzymać wszystko, bo inaczej igła za bardzo w prześwit nie może trafić.
Efekt mi się podoba. Kwestia przyzwyczajenia. 






3 komentarze:

  1. A, to czekam na ukończenie obu dzieł.:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Lato we włosach" zapowiada się piękny haft. Miłej pracy przy obu dziełach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje, mam nadzieje ukonczyc je szybko, co by sie nie zamienily w UFO :)

    OdpowiedzUsuń