2 września 2014

Profilo, Idee di Susanna

Jestem szalona jeśli chodzi o gazetki do haftów. Musze zaprzestać ich kupowania. Zwłaszcza, gdy widzę dodatkowe gratisowe mulinki, to serduszko bije i sam portfel się otwiera :)
Musze mniej kupować...
 
Ale do jednej jestem bardzo przywiązana. Ona mnie wprowadziła w świat haftów na początku. A mianowicie Profilo. Dodatkowo są mulinki sztuk 8. Za jedyne 3.99 I jak tu sobie odmówić? Pozytywnie, że wychodzi co 2 miesiące :) W środku spodobały mi się skrzaciki



Super pomysł na okładkę zeszytu z pięknym wzorem pawiii....


Ten kieliszek wina na pewno wyhaftuje dla siebie, bo lubię wino.......

Spodobała mi sie myśl na ramkę z korków od wina :)


I zakochalam sie w tej róży..Na pewno kiedyś ją wyszyję :)





Nastepna gazetka, która czasem mnie pozytywnie zaskakuje to Idee di Susanna. Wychodzi co miesiąc. Czasem nie chcę jej kupowac, bo ... pisałam wcześniej. Ale czasem mnie zaskoczy!!!!I tak było też tym razem...
 
Motywem, który mi sie bardzo spodobal, były książki. Jako fanatyczka czytania.....
Podoba mi się tablica i caly czas zastanawiam sie nad wykonaniem jednej dla mnie :)
 

Motyw kosmetyków.....
 
Cudne w swej prostocie białe ramki z delikatnymi wzorami jakby na lnie :)
 

I to, co tygryski lubia najbardziej, to poduszeczki i krzyżyki....
 

W następnym miesiącu sie zastanowię nad nastepnymi.... Zdecydowanie kupię Profilo, będzie świątecznie pod koniec października :)

2 komentarze:

  1. Ale super wzorki w tej gazetce profilo a gdzie ja kupujesz?. te kieliszki i skrzaty są boskie.

    OdpowiedzUsuń