2 września 2014

Wrześniowe "Twórcze Inspiracje"

Miałam fajny dzień, gdy sobie przygotowałam kobietę drzewo w szarości do wyszycia.... Około południa zadzwoniła listonoszka. Jakiś polecony do podpisania i przy okazji wręczyła inna pocztę, wśród której znajdowała się biała koperta A4 z logo Coricamo i pieczątką pocztową z Ustronia. Pomyślałam ok. Fajnie. Myślami byłam przy hafcie. I dopiero potem do mnie dotarło, że dostałam gazetkę z Polski!!!! Radość była nieziemska, zupełnie się tego nie spodziewałam....... 



W kopercie wrześniowy numer "Twórczych Inspiracji". Już widziałam recenzje tej gazetki na innych blogach. I nie spodziewałam się, ze również mnie się ona trafi. Dziękuje :) Myślę, że każdemu poza granicami kraju czegoś naszego, polskiego czasem BAARdzo brakuje.


Myślę, że środek znany jest już prawie wszystkim.... Co mnie zaskoczyło, to.... publikacja blogów.... Zwłaszcza do jednego jestem osobiście przywiązana, a mianowicie Kolorowe Fantazje . Nie powiem, bo pomysł fajny :)


Spodobał mi się artykuł o przeróbce zdjęć na xxx. 


Gazetka fajna. Więcej zdjęć nie zamieszczam, bo myślę, że espadryle, plecak sowa, aniołki dwustronne xxx, i biżuteria są powszechnie znane.

Dziękuję Coricamo, za gazetkę dostarczoną poza granicami kraju :) Treść mi się podoba, bo jest różnorodna. I myślę, że każdy cos sobie znajdzie.

2 komentarze:

  1. Miło mi, że napisałaś o mnie! :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo lubie Twojego bloga i Twoje prace :) Pozdrowonka.

    OdpowiedzUsuń