17 lutego 2015

Kolejne odslony Lust.

Nie powiem z braku czasu i tak jakos udalo mi sie skonczyc terminowo kwiatek lutowy :)


Ale moje serducho caly czas bylo przy Lust. Jak mnie chwycilo na wyszywanie.... Moj sposob na szybkie wyszywanie? Zaczynam obaszarami.... Nie powiem bo kolorek 154 zjada w momencie ...A potem bioire sie za te pojedyncze symbole.... I jakos do przody szybko idzie.


Kolejna strona , jak mnie pamiec nie myli, to 9.....


Po wyszyciu obaszarow dodaje kolorki, latwiej je odnalezc....


Calosc po 9 stronach juz nawet jakos sie prezentuje...


I dobilam do prawego gornego rogu. Wyszywam jednoczesnie 10 i 11 strone :) Ta ostatnia ma tylko 2000 x, wiec malutko.Strony dojsc fajne, bo duzo obszarow i malo konfetti...







Przyznaje sie, ze lekko zaczynam sie gubic w ilosci stron i xxx, ale wszystko mam odnotowane w hafciarskim notesiku :P
W kazdym badz razie po 9 stronach ilosc wyszytych xxxx to 44.688.
Gdy skoncze te kolejne dwie strony ilosc wzrosnie o jakies 10.000.
Do konca jeszcze daleko, ale postep widoczny i az mi sie chce wyszywac....
Bo w kolejce czeka kolejny. Kolejnego zaczne sobie przygotowywac jak w tym dojde do 75 %.

11 komentarzy:

  1. Naprawdę widać postępy :) Super...tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra, postępy ogromne. Trzymam kciuki, by tempo nie spadło.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powoli wyłania się piękny obraz. Do lata bedziesz miała pewnie pół damy skończonej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie widać postęp w haftowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite tempo! będzie piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wychodzi. Oby zapał trwał jak najdłużej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknieje w oczach :) tak trzymaj to tempo :) jeny jak ja Was wszystkie podziwiam za te kolosy!!! ja bym chyba poległa choć bardzo mnie kusi kolos mam nawet kilka wzorów na oku w sumie 3 chyba i mam nadzieję, że kiedyś i ja się odważe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kolos! Idzie Ci wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super postępy, będzie zachwycający gdy skończysz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń