17 lutego 2017

Serduszko z Cross Stitch crazy

Wczoraj dostalam kolejny numer Cross Stitch Crazy.
Lubie ciagle ta gazetke. Za maly format haftow i ciekawe rozwiazania.

Dolaczony byl gratisik i zachwycil mnie ten free gift.
Mam slabosc do takich pierdolek i raczki az mnie zaswedzialy.

Drewniane serduszko, kolorowe mulinki.
Jedynie igla w zestawie mi nie lezala, mialam klopoty z nawlekaniem 2 pasemek.



Serduszko drewniane bylo tez z defektem. 
Fabrycznie chyba zle naniesione otwory, cos sie przestawilo i niektore dzierki byly krzywe.
Ale mnie to nie przeszkadzalo.
Nawet mialo swoj urok i nie moglam sie doczekac az dojade do tego fragmentu.


W niecale 2 godzinki serduszko gotowe.
Nitki dosc dobrze pokryly krzywe otwory.
I mam kolejne do kolekcji.


Zakochalam sie w reklamie wzorow Heritage.
Jakos elegantki Johna Claytona nigdy mnie specjalnie nie przyciagaly, ale te damy w tych sukniach mnie urzekly.

Cena zestawu jest obledna. 
Oblewam sie jak na razie zimna woda i studze swoj zapal. 

Wzorki chyba nowe, bo nawet na pindiy nie mozna ich znalezc.



Yuppi. Udalo mi sie zlapac szczescie w losowaniu u zimnej z bloga kolorowe fantazje
Oglosila szybkie walentynkowe candy.
I wygralam :)
Dzieki.






11 komentarzy:

  1. Prześliczne serduszko :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszko prezentuje się bardzo ładnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszko faktycznie śliczne :) A te damy są bardzo ciekawe :D
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne serducho, na sklejce fajne się wyszywa, a krzywych krzyżyków praktycznie nie widać. Elegantki faktycznie drogie zbójecko, jako zestaw, mimo przeceny. Ale jako że są nowością, jest szansa, że za jakiś czas albo ich cena zmaleje, albo pojawią się również jako sam wzór. Pamiętam, ile mnie kosztował Spitfire z Heritage, a to i tak był sam wzór i to w promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serduszko :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranej. Haft na drewienku zawsze ladnie wychodzi. Mam kilka sztuk z US i kiedys bede je nosic, bo to bizuteryjne rozmiary. Ale dla Matkasa tez podobne serce wyxxx😉

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam nie przepadam za takimi bibelotami, ale za to uwielbiam długie suknie ;) Wzorki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne serduszko <3
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyszło i nie widać że dziurki były felerne. U mnie było ok , natomiast w breloczku z ostatniego CS też mam błąd asymetryczną dziurkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super serducho :D mimo że drewienko miało defekty to wyszło efektownie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnusie to serduszko. Też lubię takie drobiazgi. A damy wyglądają pięknie, jaka jest cena?

    OdpowiedzUsuń