3 lutego 2017

SODA Pin up

Jeszcze nie wyszywalam nigdy zadnego wzoru z SODA.
Ale Pin up girls mnie urzekly i zdecydowalam sie na wyszywanie salowe.

Dziewczynek jest 6 i zaczelam od pierwszej.

Chcialam uciec od bialego koloru kanwy i chwycilam w odcieniu fuksji, ktora byla prezentem.
Kontrast miedzy kanwa, a bardzo kolorowym obrazkiem mnie sie podoba.

Aby zobaczyc efekt mieszanki kolorow, na pierwszy ogien wyszylam opaske w odcieniach niebieskiego, potem wlosy. I mi sie spodobalo, ze musialam juz tylko dokonczyc.


Spodziewalam sie, ze kontury beda gorsze, ale wyjatkowo przyjemnie sie je wyszywalo.
Na pierwsze spojrzenie wydawalo mi sie, ze ich duzo jest. Ale jakos poszlo.




I tak moja piersza pin up jest gotowa!


19 komentarzy:

  1. śliczna jest! Uroczo wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta różowa kanwa bardzo im pasuje! Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wygląda na tej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ja postanowilam zmienic kolejnosc wiec druga bedzie juz inna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są śliczne, planuję je dla męża wyszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny hafcik! Panienka wygląda przeuroczo! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, mi te panienki też się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. Super panienka. Ja osobiście nie lubię kolorowych kanw, ale u ciebie wygląda to świetnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna ta Pin-up Girl! Fajnie, że zaryzykowałaś z innym kolorem kanwy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Czekamy na kolejne dziewczyny z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wybór kanwy, kolor mega!! I sam haft wg mnie fajnie współgrają. Jestem ciekawa reszty dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesłodka!:) A ta kanwa dodaje jej jeszcze wiecęj kobiecości.

    OdpowiedzUsuń