21 lipca 2014

Tajemniczy SAL u Kasi

Był sobie Tajemniczy Sal u Kasi na fb. Już nie jest tajemniczy, więc można się w końcu odsłonić :)




Najfajniejsze przygotowania, zdobyłam mulinę DMC z kolorami podanymi, wybrałam materiał, nie wiedząc, co będziemy haftowac :)


Tydzień 1 najfajnieszy, najbardziej oczekiwany i jakoś najszybciej wyhaftowany, bo jednym kolorem.

  


Potem powoli z każdym tygodniem przybywało, a  to stół, kawałek serwety, gruszki, kieliszek i orchidee.


Tu już ukończony, wymiętoszony :)


I od samego poczatku wiedziałam, że ta ramka znajdzie zastosowanie.
Tu na razie próba przymiarki....

4 komentarze:

  1. Naprawdę piękne :) Jestem pełna podziwu... przesliczny haft...
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft! Spodobał mi się za pierwszym razem gdy zobaczyłam go gdzieś na jakimś blogu u jednej z uczestniczek tego SALu;-)

    OdpowiedzUsuń